Stranded: Alien Dawn Robots and Guardians
Anslut till rebellerna och expandera din Stranded: Alien Dawn-upplevelse med ett helt nytt scenario. Du har befriat Hope, den första medvetna androiden, och tvingats till flykt på en främmande planet i de yttre världarna. Försvara er mot det hänsynslösa industrikonsortiet som försöker förstöra henne. Bygg en bas och uppgradera den och dess försvar med banbrytande teknik för att underlätta för dig och de andra rebellerna att skydda Hope tills hennes medvetande utvecklats färdigt. Stå vakt i Guardians-scenariot Besegra vågor av beväpnade robotar som gör allt för att återta konsortiets ovärderliga tillgång. Hope behöver ditt skydd medan hennes medvetande utvecklas. Skydda den första medvetna roboten någonsin Möt Hope, den första medvetna androiden. Hope delar fler likheter med människor än med robotar, men är ändå markant annorlunda i jämförelse. Ge Hope tid att lära sig och utvecklas medan rebellerna skyddar henne mot attacker från konsortiet som skapade henne. Använd nya vapen för att försvara dig mot maskiner Plundra stupade angripare på utrustning och vänd deras futuristiska teknik mot dem. Förbättra försvaret och forska fram de verktyg dina rebeller behöver för att lyckas i ett farligare Alien Dawn. Avgör sedan kampen med lasersvärd, portabla kanontorn och livsfarliga bottar och stridsdrönare, samt flera andra högteknologiska alternativ för att stärka försvaret. Förenkla uppgifter med effektiva tjänsterobotar Dra nytta av ett utökat teknikträd och omfamna nya sätt att automatisera uppgifter på basen. Med introduktionen av senaste teknikens kirurgrobotar behöver du inte längre förlita dig helt och hållet på läkare. Tillverka avancerade skörde- och tjänsterobotar med avancerade AI-kärnor. Använd dem för att optimera rutinuppgifter medan du och de andra rebellerna fokuserar på det viktigaste: att skydda Hope.