Stirling-paketet
Stirling-paketet innehåller ytterligare en Ironcast – "The Stirling" – och en ny befälhavare. Stirling använder en magnetisk minkanon som kan förinta ett fiendemål med hjälp av elektrisk energi. Paketet innehåller även en ny befälhavare, Katherine Chapman, vars signaturmodifiering kan ge spelarna extra resurser av alla sorter när de matchar många noder i rad. Dessutom har hon dubbelt så stor chans att hitta sällsynta ritningar på stupade fiender.