Stellaris: Humanoids Species Pack
Humanoids Species Pack lägger till nya spelalternativ ihop med ett urval av nya porträtt och skeppsmodeller för den obevekliga människorasen – eller iallafall raser som liknar människor till viss mån. Humanoids, den mest spelade fenotypen, får nu mer variation med unika samhällsgrunder och ett nytt ursprung som låter dig utforma en art med dekadenta hedonister eller hantverkarmästare – eller ta över galaxen med en klonarmé. Detta, i kombination med deras egna unika skeppsklass, nya porträtt och mycket mer, innebär att det aldrig funnits ett bättre tillfälle att utforska mänsklighetens framtid. Paketet innehåller: Två nya samhällsgrunder: Spela som hantverkarmästare eller dekadenta hedonister Nytt ursprung: “Klonarmé” Tio nya humanoidporträtt med ett brett utbud av frisyrer och kläder Nya skeppsmodeller Tre nya röster till VIR Tre remixade musikspår till Stellaris soundtrack UPPDATERING (2021) I och med 3.1-uppdateringen till Stellaris har Humanoids Species Pack fått så mycket nytt innehåll att det praktiskt taget är omänskligt! Två unika samhällsgrunder och ett nytt ursprung för humanoider ingår, tillsammans med de fantastiska tilläggen som tidigare skapats av communitymoddaren Silfae. Dessa tillägg finns nu tillgängliga utan extra kostnad i Humanoids Species Pack!