Stellaris: Astral Planes
Alla äventyr kräver ett steg ut i det okända … Astral Planes ger dig chansen att staka ut din egen väg och navigera genom en rad underverk och faror. Res genom sprickor i tid och rum för att få en glimt av nya märkliga verkligheter. Vad kommer du att upptäcka i ett universum bortom alla gränser? NYA KÄRNSYSTEM OCH TEKNOLOGIER. Lås upp nya teknologier, handlingar och reliker för att manipulera rymden och interagera med galaxen på oväntade sätt. Utforska nya världar fyllda av mysterier och möjligheter. NYA PLAN ATT UTFORSKA. Res genom de astrala planen för att upptäcka en mängd unika platser, var och en med egenskaper och fenomen som sträcker sig bortom det världsliga. Stå ansikte mot ansikte med fascinerande och skrämmande varelser, avslöja hemligheter som legat begravda länge eller välj att utforska sanningen om ditt förflutna med ursprunget Riftworld. NYA FÖRGRENADE BERÄTTELSER. Upplev händelser med fler förgrenade berättelser än någonsin tidigare! De astrala planen är fulla av överraskningar och du ställs inför svåra val för att nå det resultat du vill ha. Fatta rätt beslut för ditt imperium och staka ut en kurs som passar din spelstil.