Susa genom skyarna och dalarna i Alperna och Alaska i halsbrytande hastigheter med 15 nya utmaningar för alla våghalsars favoritsport: Rocket Wings! Få 3 exklusiva anpassningar till Rocket Wings så du kan sticka ut från de andra spelarna.