Start Your Engines bundle
Upplev rent vansinne på vägarna med två galna, motordrivna indiespel från Digerati. Paketet innehåller Animal Super Squad och Snakeybus. Animal Super Squad: Ett fysikbaserat äventyrsspel där du får spela som ditt favoritdjur (förutsatt att det är höna, fisk eller sengångare). Välj bland en hel uppsjö fordon och gasa fram genom en värld full av faror och bananer. Skapa dina egna nivåer, dela dem med communityn eller strunta i det och satsa helt på att spela andras kreationer. Snakeybus: En absurd, febril arkadupplevelse där du kör en buss och ska samla poäng med dig själv som största fiende! Ta dig fram längs gator, plocka upp så många passagerare du bara kan och ta dem till deras respektive destination för att få poäng och göra bussen längre! Slingra dig som ett proffs på olika kartor, i olika lägen och med olika sorters fordon! En galen åktur väntar!