Starpoint Gemini 2 Gold Pack
STARPOINT GEMINI 2 GOLD PACK Det här bunt packet inkluderar Starpoint Gemini 2 och allt nedladdningsbart innehåll: Secrets of Aethera, Titans och den stora Origins! STARPOINT GEMINI 2: Bli kapten på ditt eget rymdskepp och vandra galaxen i 3D i denna taktiska rymdsimulator med en massa RPG-djup! Rymden har aldrig sett så inbjudande – men bilder kan vara lurande... Det har varit två år sedan det andra Geminikriget slutade, men situationen i det krigshärjade systemet har aldrig varit vidare från en fredlig lösning. SECRETS OF AETHERA (DLC): Med undantag för de så kallade Spöken och sällsynta men djärva handlare, reser ingen genom Aethera nebulosa längre. Standardsköldar är helt enkelt inte tillräckligt starka att motstå de våldsamma störningarna. Dock finns det nya rapporter som indicerar att Kepler-stationen, inom Aethera nebulosa, fortfarande är i drift. Flera expeditioner skickades till Aethera att kolla på detta men ingen har kommit tillbaka... TITANS (DLC): En kapprustning äger rum i Gemini. De tre största fraktionerna tävlar om att utveckla ett riktigt massförstörelsevapen – de massiva Titan-klass fartygen. Den demokratiska Korkyra producerar ett Titan-klass fartyg baserad på den senaste sköldtekniken som kommer att ha de starkaste sköldarna någonsin sett i Gemini universum. Baeldor baronier har förenats i försök att snabbt producera en rymdgigant som slår med stor kraft. Den Nyxia Konsortiet använde sina informanter och monetära rikedomar klokt så de kan snabbt gå med i tävlingen genom att ta det som inte är deras: en Titan-klass fartyg baserad på designer av Imperial Leviathan. ORIGINS (DLC): Spela igenom handlingsuppdrag av den ursprungliga Starpoint Gemini, skapad som ett fritt nedladdningsbart innehåll (DLC) för Starpoint Gemini 2!