Starlit Kart Racing
Kom och visa dina färdigheter som pilot och din intelligens för att använda kartarnas superkrafter! Med denna perfekta kombination kommer du att bli den stora Starlit Kart-mästaren! Adrenalin ger energi till de häpnadsväckande loppen mellan hjältar och skurkar från Starlit Adventures! Vågar du gå med i det här laget? Höjdpunkter: * Tävla på dussintals spännande banor * Upplev lera, regn och till och med nattlopp * Vinn speciella utmaningar och strider mot Starlit-bossarna * Använd superkrafter och speciella föremål för att vända tvister * Samla vackra anpassningsbara kartar * Välj en kategori efter ditt tempo (från 150cc till 600cc) Ja, du kan känna allt det där adrenalinet! Starlit Kart Racing är en del av Starlit-serien, som innehåller gratis action- och pusselspel för alla åldrar tillgängliga på mobila plattformar och konsoler. Det roliga garanteras av intelligenta kontroller designade för en bättre upplevelse med de bedårande karaktärerna från Starlit-universumet.