Starfire
Ladda ned och spela som Starfire – med sina magiska kosmiska krafter är hon extremt rörlig och har ett stort utbud av projektilattacker. Som nästkommande drottning av Tamaran föll prinsessa Koriand’r offer för sin upproriska systers hämndplaner som resulterade i att hela deras planet erövrades. Koriand’r, som nu är en prinsessa i exil på jorden, använder sin kraft till att absorbera och konvertera ultraviolett energi som Starfire. Hennes karaktärskraft avfyrar signaturattacken Starbolt-strålar, som anfaller från avstånd för att förlänga hennes kombinationer.