Star Wars Rebels - utseendepaket
Är du beredd att gå med i rebellerna - på Minecrafts vis? I utseendepaketet Star Wars Rebels finns Ghosts besättning och deras motståndare i imperiet. Välj mellan 20 utseenden och spela som dina favoriter av Star Wars-rebellerna.