Star Wars Outlaws Ultimate Edition
Med Star Wars Outlaws Ultimate Edition får du spelet, Season Pass, Ultimate Pack och en digital konstbok.* Med Season Pass får du åtkomst till: - Star Wars Outlaws: Wild Card Story Pack - Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune Story Pack - Jabba's Gambit, exklusivt dag 1-uppdrag - Kessel Runner Character Pack - Hunter's Legacy-paketet** - Cartel Ronin-paketet** Med Ultimate Pack får du åtkomst till: - Sabacc Shark-paketet. - Rogue Infiltrator-paketet - Ytterligare två paket finns tillgängliga när det andra berättelsepaketet släpps UPPTÄCK EN GALAX FULL AV MÖJLIGHETER Utforska karakteristiska platser med livliga städer och krogar. Susa fram genom vidsträckta landskap på din speeder. Varje plats innehåller nya äventyr, unika utmaningar och lockande belöningar om du vågar ta risker. UPPLEV EN ORIGINALBERÄTTELSE SOM LAGLÖS Lev livet med mycket på spel som förbrytare. Vänd varje situation till din fördel med Nix vid din sida: kämpa med din blaster, besegra fiender med list och prylar eller hitta det perfekta tillfället att distrahera fienden och få överhanden. UPPDRAG MED MYCKET PÅ SPEL Ta dig an riskabla uppdrag med stora belöningar från galaxens brottssyndikat. Stjäl värdefulla varor, infiltrera hemliga platser och överlista fiender som en av galaxens mest efterlysta. Alla val du gör påverkar ditt ständigt föränderliga rykte. SÄTT DIG I PILOTSÄTET Styr ditt skepp Trailblazer under spännande rymddueller med Imperiet och andra fiender. Hitta rätt möjligheter att jaga, undvika och anfalla för att få överhanden. Erbjudande, innehåll och datum kan komma att ändras. *Få åtkomst till den digitala konstboken från den officiella Star Wars Outlaws-webbplatsen: starwarsoutlaws.com\digital-art-book **Tillgängligt när det första berättelsepaketet släpps.