S.T.A.R.- Labs-uppdrag
Träna upp dig och bli den bästa superhjälten du kan vara i 40 helt nya S.T.A.R. Labs-uppdrag med Lobo, Batgirl, Scorpion och General Zod! Observera att dessa uppdrag redan ingår för spelare med säsongspass. Innehavare av säsongskortet måste ladda ner säsongskortet igen för att kunna få tillgång till S.T.A.R. Lab-uppdragen gratis.