Standpoint
En labyrint bleknar i sikte; ett utrymme du styra men det håller dig. Helt förlorade med ingen annanstans kan du vara? Standpoint är en förstapersons pussel-plattformsspel där spelaren besitter förmågan att ändra orienteringen av världen. Utforska labyrintliknande miljö, lösa pussel och samla hemligheter, för att övervinna de olika stadierna av sorg. Och fråga dig själv, inte berättarens kryptiska ledtrådar till världen dölja några djupare känslor? Med varje vägg potentiellt golvet, dra nytta av de olika sätt att närma sig hinder. Förvandla en farlig korridor av lasrar i en enkel grop. Bryta igenom hinder som du glida genom tunnlarna. Även använda död till din fördel. När upp kan bli ner när som helst, kommer du flyga eller falla?