Stacky Dash: Action Pack
Med den här DLC:n låser du upp: - 5 premium-actionutseenden - 7 coola premiumbrickor - 2500 mynt för att skaffa fler utseenden - 500 diamanter för att utöka din djurpark - 15 nycklar för att rädda djur Lös oändliga pussel med nya utseenden och brickor!