Åk i varje hörn av världen med Mt. Fuji & vänner-paketet. Tävla och trixa dig nerför 6 unika tävlingsbanor på det legendariska japanska berget som äger utsikten i Tokyo – Mt. Fuji. Tävla bland körsbärsblommor, grinda dig genom Toriivalv och trixa på urgamla pagoder. Dessutom medföljer fanfavoriten och SSX-veteranen Eddie Wachowski och proffsåkaren Travis Rice – den första riktiga åkaren som blivit en spelbar karaktär i SSX-seriens historia – som spelbara karaktärer. Toppa alla ledartavlor på karaktärsspecifika ultimata brädor med egenskapsbonusar till Eddie, Zoe, Mac, Kaori och Elise, plus 1 extra GeoTag! Du får ett helt berg av innehåll i det här paketet!