Språkpaket
Spel på begäran-versionen är från början bara på engelska. För att få spelet på franska, tyska, spanska, italienska, ryska och portugisiska får du ladda ner ytterligare språkpaket utan extra kostnad via menyvalet "Ytterligare material" som du hittar inne i spelet.