Spiribird Earrings-rustningslagerdel
Se snygg ut på jakten med ett nytt rustningslager! Prata med kurirkatten när du har köpt innehållet och välj Add-on Content för att få det. Sen kan du använda det via menyn Layered Armor Settings i din Item Box. Obs! Det här föremålet är bara kosmetiskt och ger inte några spelmekaniska fördelar.