Spike Volleyball
50 landslag i inomhusvolleyboll, både herr- och damlag, kämpar i detta otroligt realistiska simuleringsspel. Fart, reflexer, teamwork: här finns allt som krävs för framgång och en spektakulär sportupplevelse. Hantera ditt lag och led det till toppen. Delta i flera internationella turneringar, ändra din taktik för att överraska motståndaren och bli världsmästare! Spike, block, floater… Bemästra slagen i volleyboll och upplev spänningen i en av de mest komplexa lagsporterna som finns, realistiskt simulerad med hjälp av kraftfulla Unreal Engine 4.