Spiderman-spelfigurspaket
Innehåll till allas älskade Spiderman är på väg! Peter Parker, Miles Morales med flera går med i äventyret, helt kostnadsfritt för alla som har köpt LEGO Marvel’s Avengers. Det här paketet innehåller sex spelbara figurer, bland annat Spiderman från den actionspäckade succéfilmen Marvel’s Captain America: Civil War!