Spacejacked
Spacejacked är ett supersnabbt ARCADE TORNFÖRSVARSSPEL. Spela som Dave, en ensam tekniker som har till uppgift att skydda sitt rymdskepp från att bli invaderat av utomjordingar medan det förbereder sig för att åka till hyperrymden. Spelare som är ute efter en blandning av action från skyttar och tornförsvar kommer att njuta av detta spel! Funktioner: * Skjut och bygg torn! * Försvara både marken och taket! Ingen plats är säker från utomjordingar! * Spela i Story Mode, fylld med knäppa figurer under förloppet av 2 fullständiga kapitel. * Klara Challenge Mode med krävande akter som bara passer för de som är mest hardcore. * Spela på 2 ändlösa lägen för ännu galnare action och tävla om högsta poäng med dina vänner.