Space Suit
Det brådskande arbetet med det som senare skulle bli känt som Projekt Nova krävde att Cobalt hoppade över designfasen av en EVA-dräkt. Med hjälp av tidiga sovjetiska mönster lyckades Cobalt producera ett begränsat antal skyddande rymddräkter. Var de flesta av dem befann sig är okänt, men några behölls för markbundna tillämpningar, med tanke på deras strålskyddsegenskaper. Detta är ett skin för Hazmat Dräkt-föremålet. Du kommer att kunna applicera detta skin på en reparationsbänk.