Space Hulk: Tactics: Customisation Pack
Designa dina enheter i Space Hulk: Tactics och förbättra din spelupplevelse med designerpaketet. Detta nedladdningsbara material innehåller: – Unika färger och emblem från Blood Angels, Dark Angels och Ultramarines Successor Chapters. – Unika färger och emblem från Heresy-erans Space Wolf Terminators eller de som tillhör Bran Redmaw’s Great Company.