Sonic Colours: Ultimate
Följ med Sonic på ditt livs äventyr i turbofart! Den onde dr. Eggman har byggt en gigantisk interstellär nöjespark med fantastiska åkturer och färgglada attraktioner – men driver den med en tillfångatagen utomjordisk ras som kallas "Wisps". Använd Sonics snabbhet för att befria Wisps och få deras otroliga krafter medan du utforskar sex unika världar, var och en fylld med farliga fiender och hinder att övervinna. Nu med fantastisk uppgraderad grafik, extra funktioner, nya spellägen och förbättrad spelupplevelse – detta är den ultimata Sonic Colors-upplevelsen. Sonics skicklighet sätts på prov under den här spännande resan för att befria Wisps – men med deras hjälp, och din, kommer han att lyckas!