Son of Crawmerax
Vill du koppla av lite på Wam Bam Island? Mayhem kommer ifatt våra Vault-jägare, och Sir Hammerlock blir kidnappad av den förfärlige Son of Crawmerax i detta femte och slutgiltiga Headhunter-paket. Rädda honom med lite hjälp från Crazy Earl och plocka upp några souvenirhuvuden och pälsar längs vägen. Men se upp! Sparky Flynt tänker hetta upp saker och ting och ge dig mer än bara en solbränna.