SokoFrog
Ge dig ut på ett färgstarkt pusseläventyr där du guidar en blockknuffande groda genom skogar, grottor, fängelsehålor och mer! Blockpussel får en färgstark och gullig tappning i SokoFrog, ett top-down pixelkonstäventyr för hela familjen! Hjälp din lilla grodvän att ta sig igenom knepiga banor genom att knuffa speciella block till de matchande brickorna. Nyckelblock, stjärnblock, eldblock, isblock och mer väntar dig då nivåer skiftar mellan fem teman, vart och ett med sina egna unika spelmekanismer. Det finns mycket att utforska i 100 huvudnivåer och 50 extranivåer. Dessutom kan du låsa upp 15 olika skinn till din grodlika huvudrollsinnehavare!