SnowRunner – Western Star 49X (Windows 10)
Låt gruset spruta med den helt nya Western Star 49X, ytterligare ett fordon till SnowRunner! Denna moderna tunga lastbil är ett monster i terräng, och räds inte lera. 49X har en kontrollerbar extra axel som gör att den klarar av riktigt usla vägförhållanden men ändå kan frakta allt utom de allra tyngsta lasterna. Western Star 49X ingår inte i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.