SnowRunner – True Colors Vinyl Wrap
Skräddarsy din SnowRunner-upplevelse med den unika vinylfolien True Colors för Chevrolet Kodiak C70. Vinylfolien True Colors ger din Chevrolet Kodiak C70 ett helamerikanskt temaskin. Detta specialanpassade skin ingår i Year 1 Pass.