SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer (Windows 10)
Season 7: Compete & Conquer DLC ingår i Year 2 Pass. Grundspelet SnowRunner krävs. Tävla på spännande banor i Season 7: Compete & Conquer. Den här säsongen presenteras två helt nya fordon och en karta från Tennessee i USA med ett helt nytt händelserikt spelområde. Utmana dina kompisar i intensiva race eller kör ensam mot klockan! I Season 7: Compete & Conquer DLC ingår: - En ny tävlingsbaserad karta från Tennessee i USA med rallybana och offroadkörning. Kör på bana och offroad mot klockan eller tävla med en kompis i checkpoint-race. - Två nya fordon: Det lätta spaningsfordonet Gor BY-4 och lastbilen Azov 43-191 ”Sprinter” – i specialframtagen racinglook!