SnowRunner - Season 10: Fix & Connect
Season 10: Fix & Connect ingår i Year 3 Pass. Grundspelet SnowRunner krävs. En storm har dragit in över västra Kanada som har orsakat förödelse överallt och slagit ut strömmen. Reparera British Columbias elnät och viktiga infrastruktur med två nya lastbilar på två nya sommarkartor. Season 10: Fix & Connect DLC innehåller: - Två nya kanadensiska kartor på 4 km². Besök Duncan Bay och North Peak National Park, en helt ny omgivning med inspiration från den kanadensiska provinsen British Columbia. - Två nya fordon: sätt dig bakom ratten på Mack Defense M917A3, ett finjusterat terrängfordon utrustat med åtta axlar och Kenworth 963, ett vidunder som är perfekt för tunga leveranser och offroadprövningar. - Nya aktiviteter: Reparera elanläggningarna i regionen och turistattraktionerna runt sjöarna. Kör reservdelar och generatorer, sätt upp elstolpar för att återansluta elnätet eller hjälp ett färjeföretag att få igång verksamheten igen.