SnowRunner – Scorched Vinyl Wrap
Kör med stil när du utforskar SnowRunner med den unika vinylfolien Scorched för Chevrolet CK 1500. Vinylfolien Scorched ger din Chevrolet CK 1500 en explosivt flammande look. Detta specialanpassade skin ingår i Year 1 Pass.