SnowRunner - Rezvani Tank (Windows)
Nu blir SnowRunner-garaget ännu större och bättre med det nya elaka och kraftfulla scoutfordonet Rezvani Tank! Utrustad med samma motor som sin storebror Rezvani Hercules, men med mjukare fjädring, lättare chassin och maximal markfrigång som ger den otrolig smidighet och effekt/vikt-förhållande.