SnowRunner - Rezvani Hercules
Utvidga ditt SnowRunner-garage ytterligare med Rezvani Hercules, en högpresterande sexhjulig scoutlastbil med en häftig och unik modern look. Hercules, som är det första Rezvani-fordonet i spelet, är ett glänsande kraftpaket med otrolig terrängkörningskapacitet tack vare dess långa hjulbas och breda ram som ger ytterligare stabilitet. Oavsett om du transporterar ett ton reservdelar och bränsle, eller beger dig djupare in i vildmarken, finns det inget som Hercules mångsidighet inte kan övervinna. Rezvani Hercules ingår inte i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.