SnowRunner - Navistar 5000 MV Tractor
Förbättra din SnowRunner-upplevelse med dragfordonet Navistar 5000-MV! Denna tunga transportlastbil är ett kraftigt dragfordon som användes för transport av stridsvagnar och annan krigsmateriel över farlig och ojämn terräng.