SnowRunner - Mack Dual Pack
Mack Dual Pack ger dig två nya lastbilar till SnowRunner-garaget: motorvägsklassen Mack TerraPro och den tunga klassen Mack Pinnacle. Som motorvägslastbil briljerar Mack TerraPro med sitt enastående effekt/vikt-förhållande som gör att du kan maximera lasten utan att tumma på kraften när backarna blir brantare. TerraPro-lastbilen kommer även med en inbyggd permanent differentialspärr. Mack Pinnacle är en av de bästa tunga lastbilarna tack vare sin överlägsna bränslekapacitet och omkopplingsbara differentialspärr som ger den fantastisk räckvidd och smidighet i sin klass. Den kan dessutom utrustas med en exklusiv timmertrailer och lastkran, vilket gör den till en perfekt allierad på långväga timmerkontrakt oavsett hur långt från närmaste väg du befinner dig. Detta DLC ingår inte i Year 1-, Year 2-, Year 3- eller Year 4-passen.