SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap
Skräddarsy din SnowRunner-upplevelse med den unika vinylfolien Loaded Dice för White Western Star 4964. Vinylfolien Loaded Dice lägger till ett par brinnande tärningar på sidan av din White Western Star 4964. Detta specialanpassade skin ingår i Year 1 Pass.