SnowRunner - Kenworth Dual Pack
Kenworth Dual Pack ger dig två nya Kenworth-lastbilar till SnowRunner-garaget: motorvägsklassen T880 och den tunga klassen C500 så väl som ett vinylfolie för var och en av dem. Som motorvägslastbil drar Kenworth T880 nytta av enastående räckvidd tack vare ett brett urval av motoralternativ som gör den bränslesnål och ger bra hastighet på vägarna. Den kommer även med permanent differentialspärr och har tillgång till hög fjädring. Den tunga lastbilen Kenworth C500 briljerar med sin manövrerbarhet och utmärkta terrängkörning vilket gör den till ett mycket pålitligt och bekvämt tungt dragfordon för dina tuffaste uppdrag, trots att du bara har tillgång till standardfjädring. Kenworth Dual Pack kommer även med två unika sidolämmar som är specifikt anpassade för T880- och C500-ramarna, med 3 respektive 2 fraktplatser. Detta DLC ingår inte i Year 1-, Year 2-, Year 3- eller Year 4-passet.