SnowRunner - Jeep Dual Pack
Gör plats i SnowRunner-garaget för Jeep Dual Pack med två nya ikoniska scoutbilar från det legendariska märket: Wrangler-Rubicon och CJ-7 ”Renegade”. Det här är två lätta, välbeprövade spaningsfordon från Jeep som försvarar sin plats i alla vildmarksprojekt. Jeep Dual Pack ingår inte i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.