SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Med Dragon Wagons Dual Pack får du två nya lastbilar i garaget: Avenhorn A15 (tung klass) och Padera STD-4 (Heavy Duty-klass) – plus unika tillägg! Avenhorn A15 ståtar med en enorm kraft och bränslekapacitet som gör lastbilen till det perfekta valet för att dra de tyngsta släpen långa sträckor. Den kan utrustas med små kranar och har även ett unikt lasttillägg med reservdelar, extra däck och extra bränsle. Ett allt-i-ett-paket, helt enkelt. Padera STD-4 har mer av en stöttande roll, tack vare sin långa hjulbas och sitt breda utbud av kompatibla tillägg som gör lastbilen perfekt för bärgning och logistik. Den har två unika tillägg i detta DLC: dels en sidoläm (med två fack) utrustad med en ramp och dels ett lasttillägg med reservdelar, bränsle och extra förnödenheter. Detta DLC ingår inte i Year 1, Year 2, Year 3, Year 4 eller Year 5 Pass.