SnowRunner - Clasico Pack (Windows 10)
Ta dig an vildmarken med Clasico Pack, som ger dig ett nytt fordon, den okuvade Chevrolet Apache 6x6 och ett blixtrande blått alternativt skin. Denna klassiska sexhjulspickup klarar alla sorters farlig terräng och är enastående i djup lera och vatten tack vare sin unika viktfördelning och rymliga bränsletank. Detta DLC medföljer inte i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.