Sniper Ghost Warrior Contracts Pre-Order
Förbeställ nu för att få två exklusiva vapen och ett vapenutseende vid lansering. Spela som prickskytt i Sibiriens skoningslösa terräng med ett helt nytt kontraktsbaserat system med omspelbara och gripande uppdrag som belönar strategiskt tänkande.