Snap & Grab
Nifty Nevada är världens mest berömda modefotograf. Hon är också den mystiska hjärnan bakom världens mest fräcka olösta stölder. Vad är hennes hemlighet? Hennes lojala gäng av hantlangare hindrar henne från att någonsin lyfta ett vackert, viktigt finger! Som Nifty reser du till exklusiva och exotiska platser och använder dina färdigheter som modefotograf för att ta bilder på allt du vill stjäla – och på alla komplikationer och hot som finns i vägen. Istället för att begå några brott själv kan du sedan samla dina foton för att planera den perfekta stöten som ditt gäng ska utföra! De kommer att göra ett bra jobb. Dina planer kommer inte att orsaka fullständigt kaos eller några problem. Oroa dig inte för det! SMOOTH OPERATOR Ta bilder av hot, möjligheter och skatter på världens mest fashionabla och exklusiva platser och använd sedan bilderna för att sätta ihop en perfekt kupp för ditt gäng av begåvade hantlangare. ROAM Besök exotiska platser – Kyotos glamorösa modetåg, det ständigt lyxiga Artquarium, Kairos berömda Disappearing Ice Hotel – alla öppna för dig att utforska och stjäla ifrån. TAINTED LOVE Upplev en tidlös kärlekshistoria! Detektiv Rio Rivers har satsat sin karriär på att fånga den svårfångade hjärnan bakom dessa vilda stölder. Kommer den berömda fotografen att ligga ett steg före den klumpiga INTERPOL-detektiven, eller kommer hennes nästa kupp att vara ett steg för långt? MATERIAL GIRL Förvandla din lyxiga lägenhet till ditt eget personliga museum med de föremål som ditt gäng stjäl! Dekorera med ditt val av stulna målningar, statyer, husdjur och robotbutlers. Du vet, rikemansgrejer. Alla kommer att bli så avundsjuka på dina coola saker.