SMITE 2 Demo
Bli en gud och för krig i SMITE 2, den Unreal Engine 5-drivna uppföljaren till det legendariska MOBA-spelet. Om du gillar tuffa tävlingar, intensiv action, förmågedrivna strider eller gudomlig mytologi lär du förstå varför över 40 miljoner spelare älskar SMITE. Kämpa som en gud Välj en mytologisk gud och nyttja unika förmågor. Kasta blixtar som Zeus, bemästra dödens mystiska krafter som Anubis eller hugg fienden i ryggen som Loke. Ett action-MOBA i tredjepersonsperspektiv Inget annat spel erbjuder strider som känns som ditt favorithjälteskjutspel, kombinerat med den djupa strategin i ett MOBA-spel. Känn varje skott, smyg dig på fienden och kombinera dina förmågor med lagkamraternas för att förgöra fiendens titan. Fungerar bra överallt SMITE 2 är det enda MOBA-spel som är designat för att kännas fantastiskt att spela med såväl tangentbord och mus som handkontroll. SMITE 2 har stöd för spel och framsteg mellan plattformar, så du kan spela med dina kompisar oavsett plattform och ta med dig dina upplåsta föremål från PC till konsol. Ett utvecklat SMITE Över 40 miljoner spelare har spelat SMITE. Nästa generations action-MOBA är här, med stämningsfull grafik, mer intensiva strider och nya kreativa spelalternativ som låter dig forma spelet som du vill. Lätt att lära sig, svårt att bemästra SMITE 2 är det enklaste MOBA-spelet att komma igång med, med funktioner som automatiskt bygge och automatisk nivåuppgång som låter dig fokusera på strider. Ett MOBA-spels djup väntar och låter dig hitta din egen väg till seger med föremålsbygge, kartkontroll, taktisk briljans eller genom att helt enkelt vara bättre än fienden. Stora belöningar väntar Om du har spelat SMITE väntar Divine Legacy i SMITE 2. Du får tillgång till otroliga utseenden, emblem och Legacy Gems när du kopplar ditt SMITE-konto.