Slender: The Arrival (2014)
Du är helt ensam. Ingen har kommit för att hjälpa dig. Ingen kan höra dig skrika. Slender: The Arrival är det officiella spelet för Slender Man, som återskapats av Mark Hadleys ursprungliga nervkittlande sensation. Det har utvecklats i samarbete med Blue Isle Studios, och The Arrival innehåller en helt ny berättelse, förbättrad grafik, fantastiskt omspelningsvärde, och viktigast av allt: överlevnadsskräck som den ska vara.