Skyline Bowling: Sweet Style
Med denna DLC låser du upp: – 3 kraftfulla klot: Sting, Wing och Hive! – En Beeheart T-shirt för bättre precision! – Buzzwrap-handskar för extra spinn! – Honeyglide-skor för ökad hastighet! – 5 000 ädelstenar för att köpa ny utrustning! – 50 000 mynt för att uppgradera din utrustning! Ta raksträckan mot bowlingens storhet!