Skyline Bowling: Light Style
Med denna DLC låser du upp: – 3 kraftfulla klot: Lightning, Electron och Dragon Egg! – En Neotech T-shirt för bättre precision! – Energihandskar för extra spin! – Bolt-skor för högre hastighet! – 100 000 mynt för att uppgradera din utrustning! Utrusta dig med blixtens kraft och spela bowling på ett helt nytt sätt!