Skyforge: Klasspaket
Vill du vara en av de mest flexibla och användbara Immortals? Då är det här paketet perfekt för dig. Få omedelbar tillgång till 15 extra klasser i Skyforge. Stöd ditt team, skada massorna som en Slayer, hela dina skadade som en Alchemist eller ta smällarna i fronten som en Knight. Valet är ditt! Obs: Det här paketet innehåller inga kompensationer för klasser som redan är upplåsta. Om du redan har låst upp någon av klasserna i det här paketet blir resten av klasserna upplåsta, men du får ingen kompensation för klasserna du redan hade. Det här paketet låser upp* 15 klasser för: - Alchemist: - Archer - Berserker: - Gunner - Kinetic - Knight - Monk - Necromancer: - Outlaw - Revenant - Slayer - Warlock/Witch - Soundweaver - Firestarter - Grovewalker *Klasserna Cryomancer, Paladin och Lightbinder är upplåsta i spelet som standard.