Sky Force Anniversary
Det legendariska shoot 'em up-spelet är här för att fira sin tioårsdag i superdestruktiv stil. Sky Force Anniversary kombinerar intensiteten hos klassiska arkadspel med modern grafik för att erbjuda en otrolig scrollande skjutarupplevelse med ett otroligt socialt spelelement. För över tio år sedan sa IGN ""Enkelt uttryckt är Sky Force fantastiskt"" och gav spelet otroliga 9,5 av 10. Och nu är det tillbaka, större och intensivare än någonsin. Jubileumsutgåvan lägger till extra djup i serien med vacker 3D-grafik, intuitiv styrning och ett kraftfullt uppgraderingssystem som kommer att uppmuntra dig att skjuta i timtal.