Skull and Bones – startpaket
Dominera Indiska oceanen från första seglatsen med Skull and Bones startpaket, ett omfattande paket utformat för att påskynda din väg till att bli en legendarisk pirat. Det här paketet ger dig en enorm skatt bestående av en båtlast med guld (6 000 + 1 800 guld), 1 000 guld, 200 000 silver och 6 000 Pieces of Eight, samt ett lager med viktiga tillverkningsmaterial och en exklusiv anpassning som ger dig rätt stil. Du kan använda silver, Pieces of Eight och material för att snabbt ta ditt skepp och ditt rykte till nya höjder, medan ditt guld låter dig köpa kosmetiska premiumföremål till din kapten och ditt skepp, samt andra elitföremål i spelets butik.