Utrusta din skejtare med en samling utseendeföremål inspirerade av den ikoniska Dem Bones-dräkten. Denna Skate 3-karaktär återvänder som en dräkt i Dem Bones Pack, nu med förmågan att utrusta flera föremål samtidigt, som hattar och brillor. 1 dräkt: Dem Bones-dräkt 1 brillor: Rose Teashades 1 bräda: Dem Bones-bräda 1 uppsättning hjul: Dem Wheels 1 uppsättning truckar: Dem Trucks 3 brädeklistermärken 2500 San Van Bucks: Använd San Van Bucks för att köpa ytterligare premiumutseendeföremål och skejta med stil. Utseendeföremål kan även bli tillgängliga genom spelande och/eller tidigare köp, och kan bara låsas upp en gång. Kräver Skate (tillgängligt separat) & alla speluppdateringar. Utseendeföremål kan även bli tillgängliga genom spelande och/eller tidigare köp, och kan bara låsas upp en gång. Föremål som redan låsts upp tillgängliggörs inte på nytt.