SimRail - The Railway Simulator
SimRail är en ny era inom tågsimulatorer. Realistisk körfysik, miljöer genererade baserat på geodetiska data och ett avancerat flerspelarläge är bara några av de element som spelet innehåller. Följ med på resan och utforska cirka 500 km av verkliga rutter återskapade in i minsta detalj. Välj moderna europeiska höghastighets, fjärr och pendeltåg eller res tillbaka till 80 talet och kör ett ånglok på sandjärnvägen i Övre Schlesien, Polens socialistiska land av kol och stål. Ta kontroll över tåg från olika epoker och kör dem säkert till slutstationen i tid. De mest populära ång, diesel och elektriska fordonen använder realistisk fysik baserad på teknik som tidigare endast fanns i professionella simulatorer för lokförarutbildning. Gå in i signalhuset och bli tågklarerare. Sköt din station, förbered tågets färdväg och följ regler och tidtabell. Använd utrustning från olika epoker, men kom ihåg att något kan gå sönder. Njut av flerspelarläget och samarbeta med spelare från hela världen som lokförare eller tågklarerare med realtidsväder och kommunikation. Ta över det valda tåget eller signalhuset och starta ett äventyr som inte finns i andra tågsimulatorer. Grafikkvaliteten tack vare Unity motorn låter dig förlora dig i den virtuella världen. Gräs och träd rör sig med vinden, det dynamiska vädret skapar vattenpölar och snödrivor, och en levande värld med animerade passagerare kompletteras med slumpmässiga scenarier.